7/1/12

Μου ήρθε ξαφνικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ναι γράφτηκα κι εγώ (όχι Κινέζικα) σ' εκείνο το ρημαδιασμένο το facebook που η μαμά μου το τονίζει στην λήγουσα, που το ανοίγεις σήμερα και άυριο οι ανακοινώσεις έχουν φτάσει στο θεό και δεν έχεις χρόνο να ανατρέξεις εκτενώς σε κάθε ανάρτηση, που οι φίλοι σου πολλαπλασιάζονται με γεωμετρική πρόοδο, που μπορείς να ανακοινώνεις αν έφαγες, κοιμήθηκες, δούλεψες, βρήκες γκόμενο, που μπορείς να εκθέτεις εσένα, τη δουλειά σου, τα χόμπυ σου, που μπορείς να "μοιράζεσαι" τις σκέψεις σου τις καλές και τις κακές, διότι όλοι είναι περίεργοι να μάθουν το λίγο ή το πολύ σου, που μπορείς να φαντάζεσαι ότι έχεις την εξουσία του γιατί ανεβάζεις στον "τοίχο" σου ή στους "τοίχους" των άλλων ό,τι θες (χωρίς να ρωτάς αν οι άλλοι θέλουν!). Anyway, έχει fun, είναι γρήγορο, άμεσο και ίσως το αγαπήσω με τον καιρό ή και σύντομα απλά γιατί θα με βοηθήσει εκτός από το να αναθερμάνω ξεχασμένες σχέσεις και να γνωστοποιώ συνεχώς την επαγγελματική μου καθημερινότητα... να μειώσω το λογαριασμό του κινητού μου, την πιθανότητα καρκίνου από τις άπειρες ώρες στο ακουστικό κλπ κλπ κλπ!

Το τραγούδι.... παρεμπιπτόντως επειδή ο Tricky αρέσει σε έναν φίλο (εκείνος λέει ότι είμαστε γνωστοί-εγώ λέω πως τείνουμε στην φιλία όποτε καθόμαστε για ρακές!!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου