13/12/11

Τρίτη και 13... λόγοι για να αποφύγεις την γρουσουζιά της μέρας!

 Υπνόσακος- Μπάμπης Στόκας!

Τρίτη και 13... πριν από 2 περίπου χρόνια γνώρισα τον έρωτα!
Από τότε, έπαψα να τη θεωρώ γρουσούζικη, ακόμη κι αν ο έρωτας κοιμήθηκε νωρίς!
Ιδού 13 λόγοι που αυτή η μέρα είναι ξεχωριστή:

- Μόλις ανακάλυψα ότι υπάρχει sex shop με τίτλο "Ματς Μουτς"!
-Τελικά τα πουλιά... δεν πεθαίνουν τραγουδώντας!
-Ανάμεσα στο δίλημμα του να ζω στο ψέμα ή να μη ζω, προτιμώ να ζω σε λόφτ!
-Δεν πιστεύω στα τραγούδια, πιστεύω στις νότες που είναι επτάψυχες!
-Κοιμήθηκα άπειρες ώρες και ανακάλυψα το νόημα της ζωής... αφού δεν υπάρχει κάποιο άλλο!
-Εκτόνωση= ουρλιαχτό! Κάντο με το δικό μου τρόπο! (Σε ανοιχτό χώρο με πολύ κόσμο, για να δουν την τρέλα που δεν κρατάς πια κρυμμένη)!
-Συνδυάζω το κραγιόν μου, με το χρώμα των λέξεων που βγαίνουν πιο συχνά από το στόμα μου, από απλή γυναικεία διαστροφή! (Σήμερα κόκκινο)
-Αλλάζω φιλοσοφία σκέψης μόνο για σήμερα διαβάζοντας Gabriel Garcia Markez και Αστρολόγο 2012 με αγάπη από τη Λίτσα Πατέρα!
-Το μεσημεριναό μου είναι φασολάδα από έμπειρα χέρια μαμάς!
-Σε 2 μέρες θα πάω σε πάρτι, όπου θα μπορώ να μην ξεχωρίζω στο πλήθος, παρά μόνο για όποιον με αναζητάει μανιωδώς!
-Σκέφτομαι πως είναι στον παράδεισο και επιλέγω την κόλαση μόνο για τις ώρες που θα είμαι στη δουλειά!
-Ετοιμάζω εργασία και κάπου στα τελειώματα της, συναντώ την πιο fun εκδοχή της ζωής: Παρεάκι!
-Αναπνεώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου