26/12/11

Στα κα-Ψώνια... λέμε ΝΑΙ!!!


Μου είπαν με ψωνίστικο τρόπο πως αυτά τα Χριστούγεννα θα μείνω στο κλεινόν άστυ, γιατί η χιονοθύελλα θα μου κλείσει το δρόμο!
Μου είπαν με ψωνίστικο υφάκι πως εκεί που πηγαίνω θα έχει πολύ κρύο και τζάμπα κουβάλησα τα ελαφριά μου ρούχα!
Μου είπαν πιο ψωνίστικα από ποτέ, ότι έτσι όπως τα κατάφερα, δεν μπορώ να παρατήσω τα πάντα και να εξαφανιστώ παίρνοντας άδεια από τη σημαία!
Είπα πως τα καψόνια με πορώνουν ακόμη περισσότερο και απλά... έφυγα!
Μόλις ξημέρωσε η μέρα αντάμειψε το ρίσκο μου γενναιόδωρα!
Κανένα Καλοκαίρι δεν είχα δει τέτοιο ηλιοβασίλεμα!
Κανέναν Χειμώνα δεν είχα σταθεί στην προβλήτα τόση ώρα για να κλέψω την στιγμή!
Τα καψόνια συνεχίστηκαν αδιάκοπα, ακούραστα, απειλητικά, μα εγώ έλεγα ΝΑΙ, ανακαλύπτοντας άκρα σε μια άλλη, δική μου διάσταση!
Από την "Αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι" στον "Μικρό Πρίγκιπα"!
Από τους U2 στον Μαζωνάκη!
Από το τσάι με λευκό ρόδι στην βότκα!
Από τις απέραντες σιωπές στις άπειρες συζητήσεις!
Από τον φόβο της άγευστης κρίσης στην γευστική αρμονία οικογενειακών στιγμών!
Από την αμετακίνητη αδράνεια του κορμιού μου στην ακόρεστη ελευθερία του πάνω στο μηχανάκι μου!
Από την ανασφάλεια των σκέψεων στην σιγουριά των συναισθημάτων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου