15/12/11

Η φωτεινή πλευρά της ζωής.... και τα τραγούδια της ημέρας!


Τι φταίω που γεννήθηκα σε μια χώρα που τρώει τα παιδιά της, που την επόμενη εβδομάδα δεν θα έχω ούτε για το νοίκι, που έπαψα να ζητάω βοήθεια γιατί κανείς δεν μπορεί να μου τη δώσει, που προσπαθώ να βγάλω από τη μύγα ξίγκι και να κάνω την τρίχα τριχιά σε ασήμαντα πράγματα για να μην ασχοληθώ με τασημαντικά, που δεν έχω καμία όρεξη?
Σφύριξε χαρούμενα μπορείς!!! Μπορείς? Μπορείς και παραμπορείς!
Και πάλι άφησα τις ειδήσεις στο πίσω μέρος του μυαλού μου (τον Λουκά Παπαδήμο και  τις βαρετές ασχολίες του, τον καναπέ από τα "Φιλαράκια" που βγαίνει στο σφυρί, το Σ/Κ της Μενεγάκη με τον Ματέο στην Άνδρο, τον τρελό Σουηδό που πήδηξε από το τρένο στη θάλασσα και το νέο τραγούδι του Οικονομόπουλου "Πουτάνα στην ψυχή" που έχει δημιουργήσει μουσική τάση στο ανδρικό πονεμένο κοινό)! Σήμερα η μέρα επιτάσσει... αλλαγή πλεύσης! Χαριτωμενιές και όχι άλλες απαλεψιές!
Υπάρχουν υποψήφια τραγούδια αλλά όχι ακριβώς αυτής της ημέρας!
Είναι προηγουμένων ημερών που βαρέθηκα να ανεβάσω!
Τα παραθέτω, έστι για την ιστορία, γιατί τώρα που οι μέρες άλλαξαν, θα κόψω την καταθλιπτική μου φύση στα μισά της και θ' αρχίσω τα χαρούμενα!
Έχει πολλή φάση...
από την αφασία... στη ζωή κι από την φθορά στην... ανανέωση!



                                            Για όσα ένιωσα... Oasis!



                                            Για όσα σκέφτηκα.... Οικονομό!





                           Για όσα ήρθαν μετά.... Αλέξανδρος Χατζής!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου