8/12/11

Αμπελοφιλοσοφίες της ημέρας!

Μια φίλη αποφάσισε να ασχοληθεί ενεργά με τις αμπελοφιλοσοφίες, και της πάει πολύ νομίζω!
Της έδωσα λοιπόν το καλύτερο πάτημα, διότι είμαι σε φάση που ξεπερνάω τα όρια της σκέψης μου!
"Δεν είμαι ό,τι μου έχει συμβεί, είμαι αυτό που επιλέγω να γίνω"!
Δεν είναι κακό, αν εξαιρέσει κανείς πως καθημερινά μας συμβαίνουν διάφορα (ανεργία, δυστυχία, ατυχήματα, μοιραία λάθη, αδάμαστα πάθη, κακοτοπιές, σχέσεις σημαντικές, σχέσεις ασήμαντες, ανεπαρκής χρόνος, οι φίλοι που μας ξέχασαν, τα άπειρα σπαστικά λαμπάκια των Χριστουγέννων, οι εκλογές που έρχονται, το χαράτσι της ΔΕΗ και πάει λέγοντας...)!
Κι επίσης ξέρουμε όλοι ανά πάσα στιγμή τι θέλουμε να γίνουμε?
Γκα-γκα! Γαϊδουράκι!
Ούτε για τον εαυτό μου δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά!

Χθες ήθελα κάτι που δεν θέλω σήμερα!
Σήμερα θέλω κάτι που δεν θα θέλω ίσως αύριο!

Anyway! Θαυμάζω τα ωραία ρητά γιατί μου θυμίζουν ότι είμαι θνητή κι ότι πρέπει να ζω όλες τις στιγμές χωρίς να σκέφτομαι ότι ενός κακού μύρια έπονται!
Στις καινούριες μέρες που φτάνουν λοιπόν... είμαι ακριβώς αυτό που επιλέγω να γίνω: ΕΓΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου