12/12/11

Όμορφη μέρα... πάνω στα κύματα!

     Τραγουδάκι αγαπημένο... και διασκευασμένο,  έτσι γιατί μ' αρέσει να ξεπερνώ τα όρια μου!

Όμορφη μέρα....
Χωρίς πολλά λόγια!
Με βαθιές ανάσες, πολλή δουλειά και ευχάριστες συναντήσεις!
Δεν περίμενα ποτέ ότι ο συνδυασμός Johnny Cash, τσέχικης μπύρας, Λευκού Πύργου, επαγγελματικού μασάζ και πολιτικής κουβέντας, θα μπορούσαν να ξεκινήσουν την εβδομάδα μου τόσο συναρπαστικά!
Σήμερα δεν διάβασα ειδήσεις, έτσι από άποψη!
Κάτι πήρε το αυτί μου για το νέο μηνμόνιο 2012-2014, επικαιροποιημένο κι αυτό ελπίζω!
Κάτι πήρε το αυτί μου και για τα Χριστούγεννα που έφτασαν λέει...
Απίστευτο! Λαμπάκια, λαμπιόνια, λεντάκια, δέντρα, βαρκάκια, στολίδια etc!
Κάθε χρόνο η ίδια ιστορία!
Φέτος...
Θα υποδεχθώ τη νέα χρονιά με σύνεση... θα περιμένω τον Αη Βασίλη δίπλα στο παράθυρο γιατί δεν έχω τζάκι!
Θα φτιάξω μελομακάρονα... και θα τα μοιράσω στην γειτονιά.... χάρη στην φαρμακερή ζυγαριά μου!
Θα ταξιδέψω παντού νοερά... γιατί έτσι! (Λεφτά... δεν υπάρχουν... ψέμματα είπε αυτός!)
Λοιπόν! Η καλή μέρα, από την προηγούμενη νύχτα φαίνεται! Κλασικό, εικονογραφημένο και γιατί όχι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου