8/12/11

Και οι αμπελοφιλοσοφίες συνεχίζονται...

Συνηθισμένη καθώς είμαι να δίνω θάρρος σε όσους μου ανοίγονται... άφησα την φίλη μου με τις αμπελοφιλοσοφίες της να συνεχίσει το παραλύρημα της!
Με βόλεψε δεν μπορώ να πω!
Λοιπόν ναι, κάποιοι άνθρωποι έρχονται στη ζωή μας σαν ευλογία, για να μας αγαπήσουν!
Κάποιοι άλλοι έρχονται σαν μάθημα, απλά για να τους αγαπήσουμε!
Έχω περάσει από τα δύο μονοπάτια κάμποσες φορές... και τα ευλογημένα και τα διδακτικά σκιρτήματα και οι δοτικές και οι μέτριες φιλίες μου πήραν και μου έδωσαν πολλά!
Τόσα ώστε να μπορώ να διακρίνω τι ψάχνω στη ζωή μου!
Το τι ψάχνω βέβαια, δεν είναι κάτι ανακοινώσιμο! Όπως λέει και ένας φίλος που συνάντησα χθες αργά.... "είναι καλό αυτό που μας συντηρεί να το κρατάμε για τον εαυτό μας"!
Μ' αρέσουν οι φίλοι που συνανταω τα βράδια!
Αναγκαστικά γιατί δεν έχω χρόνο την υπόλοιπη ημέρα!
Ιδανικά, γιατί πριν κοιμηθώ έχω αφήσει την ψυχή μου σε ακίνδυνα χέρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου