22/12/11

Flowers in the window, such a lovely day...



Χιονισμένη Θεσσαλονίκη, όμορφες καταστάσεις, κι ένα δυνατό φως στο τούνελ!
Γεμάτες μέρες, μέρες αργίας από κάθε κακή σκέψη!
Ευτυχώς γεννιούνται ακόμη όμορφοι άνθρωποι, αγαπιούνται αληθινοί άνθρωποι, δημιουργούν υπέροχοι άνθρωποι και μας λένε καλημέρα ξεχωριστοί άνθρωποι!
Αυτό που αξίζει στη ζωή είναι όλα αυτά που μας δίνουν χαρά... πάρτι με φίλους στο σπίτι, γιορτινό οικογενειακό τραπέζι, ένα ταξιδάκι στο Βουκουρέστι, μια βόλτα στη θάλασσα (όχι στον Θερμαϊκό), καινούρια ξεκινήματα, καινούρια βιβλία για ταξιδιάρικες διαδρομές στον καναπέ, μπυροποσίες από εκείνες που δεν τελειώνουν καθόλου εύκολα και μαθήματα οδήγησης ξεχασμένα από καιρό!
Νόμιζα ότι η ενέργεια μου είχε σβήσει, τώρα ανακλύπτω ότι έχω πολλά αποθέματα και πολλές ανησυχίες! Έρχονται συνεντεύξεις, συναντήσεις και το νεοσύστατο χόμπι μου... ε δεν θα τα λέμε και όλα! Τα καλύτερα οφείλουμε -το έχω χιλιοπει- να τα κρατάμε για μας!
Η χρονιά μπαίνει με συνείδηση! Έτσι λέω! Απολογισμός έγινε, κλείστηκε στο συρτάρι και δεν χρειάζεται ξεσκόνισμα, έχω πάρει όλα τα "μαθήματα" και το κυριότερο: τα θυμάμαι απέξω!
Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα στην μεταξύ μας σχέση με τον εαυτό μας, από την αυτοεκτίμηση και τον αυτοσεβασμό!
Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα στην μεταξύ μας σχέση με τους άλλους από αυτά που μας δένουν μαζί τους (αναμνήσεις, στιγμές, μοιράσματα)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου